Greenvalue DGU-kort + Golfhæftet

Betaling
Via Dankort eller internationalt kreditkort
Hcp. dokumentation
HUSK at indsende handicapdokumentation i forbindelse med tilmeldingen. Først når handicapdokumentation foreligger kan dit medlemskab oprettes.

Dokumentation kan eksempelvis være:
- Handicapudskrift fra tidligere klub
- Golf.dk skærmdump, der viser dit handicap
- Kopi af gennemført golfkørekort
- Udtalelse fra tidligere klub eller golftræner
- DGU-nummer (aktivt/passivt), der måske udløber

Send dokumentationen til info@greenvalue.dk

Antal deltagere: {participants_count}

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
- CVR-nummer: 34634459
Handelsbetingelser
Ved tilmelding oprettes du som medlem af Vallø Golfklub, Køgevej 87, 4600 Køge. Ved tilmelding accepterer du klubbens vilkår for medlemskab, der er beskrevet her: http://valloe-golf.dk/klub/vedtaegter/

Kontingentet, som du betaler er personligt og kan ikke overdrages. Kontingentet dækker medlemskab fra perioden 1/1 til 31/12. Medlemskabet er bindende for et kalenderår ad gangen, og udmeldelse kan kun ske skriftligt senest til d. 31. oktober gældende for det kommende år. Hvis medlemskabet ikke opsiges rettidigt fortsætter det i næste kalenderår.

Ved tilmelding kan der betale med dankort / kreditkort og betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS/NETS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Betaling kan også ske via bankoverførsel til 2360 - 6286739510.

Ved modtaget betaling modtager du en e-mail med kvittering. Der er 14 dages fuld fortrydelsesret på nyoprettede medlemskaber.

Adresse: Køgevej 87, 4600 Køge, tlf.: 42 744 744